Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

niedziela, 14 października 2012

Stary Targówek - ul. Obwodowa, Rzeszowska, Cmentarna, św. Cecylii

Witam serdecznie!

Na początku dziękuję za nieustające odwiedziny :) - jest już ich ponad 3000.

 Dzisiejszy spontaniczny pomysł na spacer po starym Targówku zaowocował obfitością zdjęć wyjątkowych budynków. Zawsze gdy przechadzam się tak wiekowymi ,,trasami" zastanawia mnie, jak tu się mieszkało, żyło, w ogóle - jak to wszystko wyglądało np. 70, 90, 100 lat temu...

Akurat te uliczki, którymi wędrowałam dzisiaj (a które kojarzą mi się również z uliczkami Zacisza, choć nie tak bogatymi w stare zabudowania) są najczęściej odwiedzane przez zasiedziałych tu autochtonów lub też nowych mieszkańców i o niektórych z tych poprzecznych ulic pewnie wielu z Was nie słyszało, ale właśnie dlatego dla Was stworzyłam ten post :)
Pośród nowych domków jednorodzinnych i nawet jednego, niskiego apartamentowca, wyłoniły się takie oto budyneczki... i nie tylko...




Ulica Obwodowa

Na początek zaskoczyła nas miła niespodzianka - myjący się kotek :)





 I zaczęło się właściwe zwiedzanie.....










ulica Rzeszowska









ulica Cmentarna






ulica św. Cecylii  (niezwykle klimatyczna ze względu na pewne stworzonka na dachu...) ;)








 




 I to już wszystkie zdjęcia :) Mam nadzieję, że  przypadł Wam do gustu klimat starego Targówka. Zapraszam do oglądania reszty moich postów. Pozdrawiam!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate