Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

sobota, 5 stycznia 2013

Prezent od Asi :) rarytas wspomnień z wojny


Najpiękniejszym prezentem Gwiazdkowym jaki dostałam jest książka od mojej siostry ciotecznej Asi :) ,,Rozsypane fotografie" Ewy Morycińskiej - Dzius
Już dawno tak się nie wzruszylam :) Asia jest dla mnie od zawsze jak rodzona siostra i doskonale mnie zna - świetnie wyczuwa co sprawi mi największą radość i... trafiła w dziesiątkę! Bardzo Ci dziękuję Asieńko.

Ten wspaniały pamiętnik - opowiadanie - jest świetną lekturą dla wszystkich tych, którzy interesują się historią życia okupacyjnego zwykłych, szarych ludzi. Jest to ten aspekt, który frapuje mnie od zawsze, gdyż uważam go za wartościowy i wyjątkowo ciekawy pod względem socjologicznym. Zwykli obywatele mieli czasem dużo ciekawsze losy niż bohaterowie z bronią w ręku...

Tę historię opowiada energiczna, starsza Pani, która nie tylko porusza swoją okupacyjną przeszłość, którą przeżyła jako mała dziewczynka, ale również rozmawia o niej z osobami znajomymi oraz dalszą rodziną - i oni również dzielą się z nami swoimi przeżyciami. Opowiadania tych wszystkich osób chwytają za serce i oddają nam dzięki temu jeszcze lepiej i głębiej obraz tamtych lat. 

Szczerze polecam tę książkę - wspaniały rarytas!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate