Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

środa, 16 stycznia 2013

Film - ,,Powstanie w bluzce w kwiatki"

Witajcie!

 Koleżanka udostępniła mi ostatnio film, który - była przekonana - że na pewno widziałam :) Otóż... nie! Nie widziałam go wcześniej i sama byłam tym faktem zaskoczona, gdyż ciężko jest znaleźć film traktujący o okupacji niemeckiej czy Powstaniu Warszawskim, którego bym nie widziała. Ale jednak znalazł się ten przepiękny dokument, w którym występuje również Pani Maria Stypułkowska - Chojecka, którą miałam okazję w zeszłym roku poznać (więcej info w moim wpisie z maja 2012) 

Polecam serdecznie obejrzenie tego materiału, w którym poznacie kobiety - podczas Powstania młode dziewczyny, które zamiast munduru, założyły do walki... np. bluzkę w kwiatki :) Uroczy film.
Poniżej link:

http://vimeo.com/27997319


Jednocześnie polecam stronę Narodowego Archiwum Cyfrowego http://www.audiovis.nac.gov.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate