Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

sobota, 1 grudnia 2012

ul. Hodowlana - przedwojenny, drewniany płotek

Cześć wszystkim, pozdrawiam Was :)
Dzisiaj wyświetliło mi się już 5 000 odwiedzin - dziękuję!

  Nie mogłam się powstrzymać i mimo niezbyt dobrego światła  zrobiłam na ul. Hodowlanej zdjęcie przedwojennej kamienicy z uroczym, drewnianym płotkiem pokrytym mchem, wokół maleńkiego ogródka... Ogarnęło mnie wzruszenie, bo od razu wyobraziłam sobie, jak tu kiedyś musiało być przepięknie. W tej chwili w najbliższej okolicy jest Biedronka, ruchliwe ulice... itp, itd.

Oto zdjęcia z tego spontanicznego aktu zatrzymania czasu ;)


i małe powiększenie:



Jest sporo więcej takich ,,wyjętych" z dawnych czasów kamienic, uliczek, ogródków, domków... tylko niektórych z nich nie ma już jak ratować...

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Wzruszające - pozostawić stary, "pamiętający" płot i otoczyć siatką - też wygląda na starą, ale chyba młodszą. Moja wyobraźnia lubi podobnie pracować. Dzięki za post!

    OdpowiedzUsuń

Translate