Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

wtorek, 11 grudnia 2012

Kronika fotograficzna Armii Krajowej

Witajcie! :-)

Ostatnio odświeżyłam znajomość z moją ,,Kroniką fotograficzną" którą dostałam kilka lat temu w prezencie. Na nowo zachwyciłam się zawartością tego pięknego albumu, opisami, fotografiami, atmosferą minionych zdarzeń... od powstania Armii Krajowej aż do jej rozwiązania.
Postanowiłam się z Wami podzielić niektórymi kartami tej kroniki. 
Więcej na temat Armii Krajowej znajdziecie tutaj:  http://www.sww.w.szu.pl/serw_tem/alianci/polacy/organizacje/ak.html



















Przepiękna, prawda? Gorąco polecam. Pozdrawiam Was! :-)

3 komentarze:

  1. Swietny blog. Z checia dodalabym go do obserowowanych, ale nigdzie nie widze tej ikonki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo mi miło :) Musisz dodać do po prostu listy czytelniczej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie jestem fanką historii, to co wiem to wiem szczególnie nie wnikam w szegóły, ale uwielbiam ten okres czasu pod względem mody, fryzur, makijażu. A przede wszystkim mentalności ludzkiej. Myślę, że dziś by się przydały dawne maniery, sprzed wojny:)

    OdpowiedzUsuń

Translate