Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

wtorek, 2 lipca 2013

Ślady przedwczesnych walk na pl. Dąbrowskiego

Witajcie!

To właśnie tutaj, mniej więcej o 16:30 wybuchła przedwczesna walka Powstańców Warszawskich w Śródmieściu na placu Dąbrowskiego. Obejmowało to również ulicę Mazowiecką. [Na Żoliborzu było to nawet po godzinie14:00 (!)] Ja zaś dziś znalazłam się właśnie w okolicy placu Dąbrowskiego i postanowiłam zrobić kilka fotek dla Was. Z tego co widać, walka była zacięta. Niestety po remoncie w 2005 roku, m.in. na budynku z numerem 1 - zostało niewiele z oryginalnie zachowanych dziur po kulach. Natomiast jest maleńka - moim zdaniem za mało szczegółowa - wzmianka o tym, co tu się działo... Na pozostałej elewacji budynku widzimy już ,,połatane" ślady po pociskach. Można sobie wyobrazić, jak całość wyglądała przed remontem.





2 komentarze:

  1. świetnie to przedstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, ze Ci się podoba :-) Nie znalazłam niestety więcej czasu, żeby zrobić resztę fotek, te zrobiłam z biegu, ale muszę kiedyś to nadrobić - to okolice warte zachodu.

      Usuń

Translate