Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

wtorek, 30 lipca 2013

Skarpa Warszawska z lipca

Witam serdecznie :) 

Ostatnio wpadła mi w ręce lipcowa Skarpa Warszawska i choć z utęsknieniem - z wiadomych względów - czekam na sierpniową, to w lipcowej również odnalazłam kilka ciekawostek. Generalnie spośród czasopism historyczno - kulturalnych najbardziej do gustu przypadła mi Stolica, lecz Skarpa Warszawska jako miesięcznik na tematy bardzo mi bliskie również daje wiele radości :)


W tym numerze możemy znaleźć informację o miejscu, w którym zginął Krzysztof Kamil Baczyński, dowiadujemy się gdzie leży i jak wygląda umowny Warszawski Południk, poznajemy historię Banku Państwa, Placu Zbawiciela, porównujemy ulicę Złotą dawniej i dziś i wiele, wiele innych ciekawostek.... oto krótki, szybki przebieg po interesujących mnie najbardziej kartach miesięcznika, czyli - mix zdjęć:








2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem pracy włożonej w bloga, znalazłam tu naprawdę wiele ciekawych informacji, zupełnie dla mnie nowych. Trafiłam tu po raz pierwszy, ale na pewno będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :) Szczególnie dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Translate