Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

wtorek, 16 kwietnia 2013

Ozdobny balkon na ul. Targowej i pozostałość po przedwojennej reklamie

Witam wiosennie!

Wracając z dzisiejszych zakupów nie mogłam oprzeć się pokusie powędrowania ul. Targową. Jak zawsze czekała tam na mnie niespodzianka przebłysku starej epoki. Mam dla Was dwa zdjęcia.  Na Targowej 15 możemy zobaczyć istniejącą do dziś pozostałość po przedwojennej reklamie. Koło jest zardzewiałe, wygląda na naprawdę bardzo stare i jeszcze nie doszukałam się jakiego rodzaju reklamę mieściło (może ktoś z Was wie?), ale niezmiernie miło mi było popatrzeć i pozachwycać się pozostałością po tym drobnym, medialnym relikcie przeszłości.





A po drugiej stronie ulicy, tuż przy budynku, przy którym trwają prace nad Muzeum Warszawskiej Pragi, zauważyłam stary, ale przepiękny balkon... Drobniutkie kwiatuszki, precyzja, z jaką zostało to wykonane - brak słów. Zresztą - zobaczcie sami....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate