Moje zdjęcie
Pasja. ,,To przychodzi nagle. Widzisz coś po raz pierwszy i od razu wiesz, że znalazłeś swoje ZAINTERESOWANIE. Jakby ktoś przekręcił klucz w zamku. Albo po raz pierwszy zakochał się..."

środa, 13 czerwca 2012

Bunkry Spalskie nad Pilicą

Witajcie!
Ponieważ jakoś tak się składa, że nigdy się nie nudzę :-) i mam sporo pomysłów jak spędzić miło czas - zorganizowałam któregoś razu małą wycieczkę w okolice lasów Spały. 
Chciałabym dzisiaj Wam pokazać trochę zdjęć z mojej wycieczki do bunkrów niemieckich w Konewce nad Pilicą. Może nie jest to temat  powstańczy, ani nie dotyczy Warszawy, ale myślę, że swoją istotą jest zbliżony tematyce, wokół której oscyluję na swoim blogu.
Z moją wycieczką i dość mrocznym (naprawdę na początku wrażenie jest straszne - patrz fot.4) pobytem w tym bunkrze, wiązały się też wielka ekscytacja i radość z możliwości zobaczenia na własne oczy takich rzeczy... Największą jednak frajdą było chyba to, że można było niektórych eksponatów dotknąć! Zobaczcie, co tam znaleziono i wystawiono na ekspozycję.
Polecam też artykuł http://www.stero.pl/2010/01/15/tajemnicze-budowle-w-spalskich-lasach


















Wszystkim gorąco polecam wycieczkę do bunkrów w lasach Spalskich :) Buziaki, pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. No proszę :) Cieszę się, że odkrywasz i propagujesz ciekawostki również z okolic mojego rodzinnego Tomaszowa. Tych bunkrów jest więcej, np. na południe od Tomaszowa nieopodal szosy do Opoczna.

    Łukasz

    OdpowiedzUsuń

Translate